Sunday, March 14, 2010

benci dgn kekusutan!

Kusut sekali fikiran n jiwa tika ini..kenapa ketika aku boleh terima beliau hadir dlm hdp ini, anasir2 luar selalu mencucuk fikiran? Mereka cemburukah?? Perlu kah cemburu? Aku hnya insan biasa yg punya kekurangan sndiri sementelah beliau. Jadi apa yg perlu mereka cemburu sehingga x abes2 brcerita keburukan beliau dan menasihati agar berhati2 dgn beliau.

Wahai si dia...

Perlukah kamu menduakan sy sedangkan di mulut kamu x henti2 berkata bahawa akulah yg mmpu membahagiakan kmu dan begitu bhgia sekali disampingku..Adakah apa yg keluar dari mulut kamu itu, kmu katakan juga kepada yg laen? Oh, mgkin juge ada benarnya kata2 anasir "kmu harus hati2 kawan, jgn menaruh harapan pdnye"..Biar dia saje taruh hrpn pd kmu..begitukah? Di saat aku mule mahu mmberikn ksh ini seikhlas hati aku trpksa menapisnya agar aku tak tersalah bagi..hee..aku sgt menyayangi diri sendiri, kasihan pd dr sendiri..x mahu lgi kesilapan yg lepas berulang lgi..Jadi, hati2 lah hati jgn kau tersalah paut!

Si Dia..saya mula terima kamu dlm hati saya taw, tlg jga hati n perasaan saya oke!
Saya terima apa adanya kamu..Mengharapkan kamu juga begitu..


AKU SAYANG KAU DAN DIA!





dikarang oleh: saya sendiri..

No comments:

Post a Comment